Уряд Канади може наслідувати приклад США та Європейського Союзу і запровадити нові тарифи на електромобілі китайського виробництва, щоб захистити місцеву промисловість та робочі місця
Історія питання
У травні адміністрація Байдена оголосила, що тарифи на електромобілі китайського виробництва зростуть до 100%, а раніше цього місяця Європейський Союз оголосив, що податки на китайські електромобілі будуть збільшені на 38,1% на додаток до існуючого 10% тарифу. Минулого тижня прем’єр-міністр Онтаріо Даг Форд звернувся до прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо з проханням принаймні зрівняти тарифи з американськими, заявивши, що “якщо ми не будемо діяти швидко, ми ризикуємо робочими місцями в Онтаріо та Канаді”

Трюдо визнав, що стежить за діями інших країн і обговорював електромобілі, вироблені в Китаї, під час нещодавньої зустрічі лідерів “Великої сімки” в Італії. Однак жодних офіційних кроків ще не було зроблено, і Канаді потрібно діяти обережно, інакше вона може зіткнутися з відповідними заходами з боку Китаю
На яку суму канадці закупили китайських автомобілів?
У Канаді продається все більше електромобілів, вироблених у Китаї. У 2022 році об’єм ринку у фінансовому обліку склав 2,2 мільярда канадських доларів (1,6 мільярда доларів США) – це величезний стрибок у порівнянні з менш ніж 100 мільйонами канадських доларів (73 мільйонами доларів США) у 2022 році. Основний внесок у це зростання зробила Tesla, продаючи більше своїх електромобілів китайського виробництва в Канаді. Але Tesla – не головна проблема Канади
За словами речниці міністерства фінансів Канади Христі Фріланд, країна «активно розглядає наступні кроки для протидії китайським автовиробникам», додавши, що “Китай проводить цілеспрямовану державну політику надлишкових потужностей і захист канадських робочих місць, виробництва та наших відносин у сфері вільної торгівлі має важливе значення”

Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо заявив, що будуть вжиті заходи для захисту місцевої автомобільної промисловості
Автомобільні профсоюзи Канади також закликають уряд Трюдо запровадити тарифи. Вони кажуть, що країна не може бути поза грою з США в цьому питанні, враховуючи, що угода про вільну торгівлю між США, Мексикою та Канадою перебуває на стадії перегляду
Відповідаючи на це питання, Трюдо сказав: “Ми дуже уважно подивимося, які кроки необхідно зробити, щоб гарантувати, що канадська автомобільна промисловість і, власне, канадські споживачі отримають належну підтримку на довгі роки”
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі