Уряд Канади може наслідувати приклад США та Європейського Союзу і запровадити нові тарифи на електромобілі китайського виробництва, щоб захистити місцеву промисловість та робочі місця
Історія питання
У травні адміністрація Байдена оголосила, що тарифи на електромобілі китайського виробництва зростуть до 100%, а раніше цього місяця Європейський Союз оголосив, що податки на китайські електромобілі будуть збільшені на 38,1% на додаток до існуючого 10% тарифу. Минулого тижня прем’єр-міністр Онтаріо Даг Форд звернувся до прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо з проханням принаймні зрівняти тарифи з американськими, заявивши, що “якщо ми не будемо діяти швидко, ми ризикуємо робочими місцями в Онтаріо та Канаді”

Трюдо визнав, що стежить за діями інших країн і обговорював електромобілі, вироблені в Китаї, під час нещодавньої зустрічі лідерів “Великої сімки” в Італії. Однак жодних офіційних кроків ще не було зроблено, і Канаді потрібно діяти обережно, інакше вона може зіткнутися з відповідними заходами з боку Китаю
На яку суму канадці закупили китайських автомобілів?
У Канаді продається все більше електромобілів, вироблених у Китаї. У 2022 році об’єм ринку у фінансовому обліку склав 2,2 мільярда канадських доларів (1,6 мільярда доларів США) – це величезний стрибок у порівнянні з менш ніж 100 мільйонами канадських доларів (73 мільйонами доларів США) у 2022 році. Основний внесок у це зростання зробила Tesla, продаючи більше своїх електромобілів китайського виробництва в Канаді. Але Tesla – не головна проблема Канади
За словами речниці міністерства фінансів Канади Христі Фріланд, країна «активно розглядає наступні кроки для протидії китайським автовиробникам», додавши, що “Китай проводить цілеспрямовану державну політику надлишкових потужностей і захист канадських робочих місць, виробництва та наших відносин у сфері вільної торгівлі має важливе значення”

Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо заявив, що будуть вжиті заходи для захисту місцевої автомобільної промисловості
Автомобільні профсоюзи Канади також закликають уряд Трюдо запровадити тарифи. Вони кажуть, що країна не може бути поза грою з США в цьому питанні, враховуючи, що угода про вільну торгівлю між США, Мексикою та Канадою перебуває на стадії перегляду
Відповідаючи на це питання, Трюдо сказав: “Ми дуже уважно подивимося, які кроки необхідно зробити, щоб гарантувати, що канадська автомобільна промисловість і, власне, канадські споживачі отримають належну підтримку на довгі роки”
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі