Після того, як США оголосили про нові 100% тарифи на китайські електромобілі, а ЄС стоїть на порозі прийняття аналогічного рішення, Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив, що тарифи не заохочуватимуть західних автовиробників до реструктуризації, щоб відповідати викликам, які ставлять перед ними китайські виробники
Таварес сказав Reuters, що нові тарифи сприятимуть інфляції в регіонах, де вони будуть запроваджені, і визнав, що боротися з китайськими конкурентами буде нелегко. За його словами, китайські виробники мають 30% перевагу у витратах над західними конкурентами
“Ми не говоримо про виживання за Дарвіном, ми вже переживаємо цю боротьбу, – сказав він. “Дилерам буде нелегко. Постачальникам буде нелегко. Виробникам обладнання буде нелегко”

Керівник Stellantis сказав, що китайські конкуренти планують продати 1,5 мільйона автомобілів в Європі, забезпечивши собі 10% частку місцевого ринку. Таварес був відвертим у своїй опозиції до тарифів, що стягуються з китайських електромобілів. У лютому він заявив, що незалежно від того, що вирішить західний світ щодо тарифів, Stellantis все одно доведеться зіткнутися з китайськими конкурентами на інших важливих ринках, включаючи Латинську Америку, Азію, Африку та Близький Схід
Читати далі
Схожі записиТехнологія твердотільних батарей в електромобілях ще не стала масовою, але обіцяє меншу масу, підвищену безпеку і швидке заряджання. Rimac Technology працює над нею разом із партнерами та розглядає можливість встановлення такої батареї у майбутній суперкар Bugatti, який очікують у найближчі п’ять років Rimac Technology стала окремою інженерною компанією у 2022 році Вона відокремилась від хорватського […]
11 Грудня 2025
Новинка привертає увагу тим, що ламає давню традицію бренду будувати автомобілі лише з повним приводом. Американський ринок побачить Uncharted на початку наступного року, і кросовер ціною від $34 995 буде доступнішим за Solterra майже на три з половиною тисячі доларів, а також помітно дешевшим за Trailseeker. Компанія прагне зайняти сегмент бюджетніших електромобілів, тому початкова версія […]
11 Грудня 2025
Його призначення збігається з найважливішим етапом для бренду, адже BMW готується перейти до нового покоління електромобілів та цифрових платформ, об’єднаних під назвою Neue Klasse Передача повноважень не буде миттєвою До щорічних зборів акціонерів 13 травня 2026 року компанією продовжить керувати Олівер Ціпсе. Після завершення його каденції Неделькович займе посаду генерального директора на період до 2031 […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі