Китайські електромобілі набирають популярність у всьому світі не зважаючи на тарифи
Не зважаючи на нові вислкі тарифи Європейського Союзу проти китайських виробників електромобілів, вони продовжують стрімко розширювати свою присутність на інших важливих ринках
Кількість китайських автомобілів, проданих в ОАЕ та Ізраїлі, також значно зросла
За перші п’ять місяців цього року в росії було продано приблизно 154 тисячі китайських електромобілів та підзаряджаємих гібридів PHEV, що вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2023 року. У більш широкому сенсі, китайські бренди зараз контролюють майже половину всього російського автомобільного ринку, а за січень-травень загальний обсяг продажів збільшився на 92,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року
Китайські електромобілі також б’ють рекорди продажів у Південно-Східній Азії. У 2021 році на них припадало 47% місцевого ринку, але з тих пір цей показник збільшився до 74%, повідомляє South China Morning Post
У Південно-Східній Азії на китайські електромобілі припадає 74% усіх проданих нових електромобілів
Зростання продажів також спостерігається і на інших ринках. Наприклад, у Бразилії в січні-травні було продано 159 621 китайських автомобілів (включаючи всі силові агрегати), що на 138 093 більше, ніж у минулому році. Крім того, за перші п’ять місяців 2024 року в Ізраїлі було експортовано та продано 34 601 бензинових та електромобілів китайського виробництва. З них 26 803 були електромобілями і PHEV, що становить 68% частки місцевого ринку
Кількість китайських автомобілів, проданих в Об’єднаних Арабських Еміратах, також підскочила до 114 530 одиниць за перші п’ять місяців, що майже вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2023 року
В чому причини такої успішної експансії китайського автопрому?
Генеральний секретар Міжнародної асоціації інженерів інтелектуальних транспортних засобів Девід Чжан каже, що нові тарифи США та ЄС змусили китайські автомобільні бренди зосередитися на інших ринках
“Підвищення тарифів на китайські електромобілі з боку США та ЄС змусить компанії переорієнтуватися на ринки, що розвиваються, де китайські автомобілі все ще перевершують глобальних конкурентів і мають цінову перевагу”, – сказав Чжан. “Але вони не будуть повністю відмовлятися від розвинених ринків, покладаючи надії на переговори між урядами і локалізацію виробничих потужностей”