Китайська компанія Dreame, відома у світі як виробник пилососів і побутової техніки, вирішила зробити радикальний крок у нову сферу – автомобілебудування. І робить це настільки сміливо, що обіцяє перевершити Bugatti та навіть Koenigsegg
Перші рендери електричного седана Dreame, опубліковані засновником компанії Юй Хао, викликали справжній скандал. Авто напрочуд схоже на Bugatti Chiron, але з подовженою колісною базою та чотирма дверима. Впізнавані елементи – фірмова решітка у формі підкови, центральний виступ на капоті та характерна С-подібна лінія ззаду – зроблені настільки близько до оригіналу, що юристи Bugatti напевно вже готують претензії

Втім, Dreame запевняє, що йдеться не просто про копію, а про власне бачення майбутнього гіперкарів. Усередині авто справді виглядає сучасніше за Chiron: величезний сенсорний екран замінив класичні аналогові прилади, додали цифрову панель на центральну консоль. Напевно такий салон відповідає очікуванням клієнтів 2027 року, коли компанія планує вивести свій електромобіль на ринок
Дебют на CES і плани в Європі
За даними китайських ЗМІ, перший прототип Dreame покажуть у січні на виставці споживчої електроніки CES у Лас-Вегасі. Компанія також веде перемовини щодо будівництва власного заводу в Берліні поруч із європейською гігафабрикою Tesla. Юй Хао навіть натякав у соцмережах, що Dreame розглядає кілька майданчиків у Європі для виробництва

Крім того, повідомляється, що компанія співпрацює з французьким банком BNP Paribas для залучення фінансування своїх автомобільних амбіцій
Електрика проти турбодвигунів
На відміну від класичного Chiron з 8-літровим W16 і чотирма турбінами потужністю 1500 к.с., чи нового Bugatti Tourbillon з гібридним V12 на 1800 к.с., авто Dreame буде повністю електричним. Компанія поки не розкриває точні характеристики, але заявляє, що новий гіперкар отримає вражаючу динаміку, яка дозволить конкурувати з найшвидшими авто світу

Питання без відповіді
Поки незрозуміло, чи стане Dreame серйозним гравцем на світовому ринку, чи залишиться екзотичним експериментом. Але факт у тому, що китайські технологічні компанії дедалі активніше заходять у сферу автомобілебудування, використовуючи інновації, інвестиції та сміливий дизайн
Інтрига полягає в іншому: чи змириться Bugatti з таким копіюванням, чи відстоюватиме свої права в суді?
Читати далі
Схожі записиПопри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі