Китайська компанія Dreame, відома у світі як виробник пилососів і побутової техніки, вирішила зробити радикальний крок у нову сферу – автомобілебудування. І робить це настільки сміливо, що обіцяє перевершити Bugatti та навіть Koenigsegg
Перші рендери електричного седана Dreame, опубліковані засновником компанії Юй Хао, викликали справжній скандал. Авто напрочуд схоже на Bugatti Chiron, але з подовженою колісною базою та чотирма дверима. Впізнавані елементи – фірмова решітка у формі підкови, центральний виступ на капоті та характерна С-подібна лінія ззаду – зроблені настільки близько до оригіналу, що юристи Bugatti напевно вже готують претензії

Втім, Dreame запевняє, що йдеться не просто про копію, а про власне бачення майбутнього гіперкарів. Усередині авто справді виглядає сучасніше за Chiron: величезний сенсорний екран замінив класичні аналогові прилади, додали цифрову панель на центральну консоль. Напевно такий салон відповідає очікуванням клієнтів 2027 року, коли компанія планує вивести свій електромобіль на ринок
Дебют на CES і плани в Європі
За даними китайських ЗМІ, перший прототип Dreame покажуть у січні на виставці споживчої електроніки CES у Лас-Вегасі. Компанія також веде перемовини щодо будівництва власного заводу в Берліні поруч із європейською гігафабрикою Tesla. Юй Хао навіть натякав у соцмережах, що Dreame розглядає кілька майданчиків у Європі для виробництва

Крім того, повідомляється, що компанія співпрацює з французьким банком BNP Paribas для залучення фінансування своїх автомобільних амбіцій
Електрика проти турбодвигунів
На відміну від класичного Chiron з 8-літровим W16 і чотирма турбінами потужністю 1500 к.с., чи нового Bugatti Tourbillon з гібридним V12 на 1800 к.с., авто Dreame буде повністю електричним. Компанія поки не розкриває точні характеристики, але заявляє, що новий гіперкар отримає вражаючу динаміку, яка дозволить конкурувати з найшвидшими авто світу

Питання без відповіді
Поки незрозуміло, чи стане Dreame серйозним гравцем на світовому ринку, чи залишиться екзотичним експериментом. Але факт у тому, що китайські технологічні компанії дедалі активніше заходять у сферу автомобілебудування, використовуючи інновації, інвестиції та сміливий дизайн
Інтрига полягає в іншому: чи змириться Bugatti з таким копіюванням, чи відстоюватиме свої права в суді?
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі