У той час як електромобільний ринок стрімко змінюється, а фінансове становище Nissan залишається непевним, японський автовиробник шукає натхнення у, здавалося б, несподіваному джерелі — гоночних болідах Формули Е. Компанія розглядає можливість використання технологій із гоночної серії для створення серійних електромобілів під брендом Nismo
Про це в інтерв’ю Autocar розповів Томмазо Вольпе, керівник гоночної команди Nissan
За його словами, виробник працює над концепцією створення прототипів, які можуть стати технологічною базою для нових моделей Nismo EV. Це частина зусиль компанії з оновлення іміджу та покращення споживчого досвіду на фоні фінансового тиску

Особливий інтерес у Nissan викликає наступне покоління гоночних електромобілів Gen4, яке дебютує у сезоні 2026–2027 років
Нові боліди Формули Е будуть оснащені двома електродвигунами та повним приводом, а сумарна потужність сягне понад 800 кінських сил. Вольпе не приховує: подібні технології можуть стати джерелом натхнення для дорожніх моделей, зокрема спортивних електрокарів Nismo
Для порівняння, нинішній Nissan Ariya Nismo — електричний кросовер із двомоторною системою та повним приводом — має «лише» 420 к.с. І хоча це вже вражаючі показники для електромобіля такого класу, в США модель взагалі не представлена

Запозичення інженерних рішень зі світу автоспорту могло б дати Nissan серйозний поштовх у боротьбі за увагу до своїх електричних моделей. Але як це часто буває, між гоночною трасою і споживчим ринком лежить прірва. На шляху до конвеєра радикальні рішення часто втрачають свою гостроту — й стають черговими «цивільними» інтерпретаціями колись яскравих ідей
До того ж, у компанії визнають: Nismo — хоч і емоційна складова бренду — наразі не є пріоритетом
У Nissan є серйозніші виклики, які потребують першочергової уваги. Але перспектива побачити серійний електромобіль із гоночним серцем потужністю 800 к.с. — безумовно, інтригує
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі