Peugeot розширює лінійку своїх популярних кросоверів 3008 і 5008 в Європі, додавши нові варіанти з гібридною (PHEV) та повністю електричною силовою установкою з довгим запасом ходу. Нові версії на основі м’яких гібридів та стандартних електромобілів анонсовано через рік після дебюту Peugeot 3008 і через півроку після прем’єри 5008

Гібридна версія: потужність та ефективність
Гібридна версія Peugeot 3008 і 5008 складається з оновленого 1,6-літрового турбованого двигуна PureTech на чотири циліндри та електромотора потужністю 123 к.с. (92 кВт). Цей електродвигун інтегрований у семиступеневу автоматичну коробку передач із подвійним зчепленням. Сумарна потужність системи становить 192 к.с. (143 кВт), а крутний момент — 350 Нм, передаючи потужність на передню вісь

Новий гібрид може бути менш потужним порівняно з попередником, який мав повний привід, але забезпечує значно більший запас ходу на електротязі. Завдяки акумулятору на 21 кВт-год автомобіль може проїхати до 84 км у повністю електричному режимі за стандартом WLTP. Зарядка займає близько 2 годин 45 хвилин. Водій має доступ до трьох режимів їзди: Hybrid, Electric та Sport, які дозволяють налаштувати пріоритет на продуктивність або ефективність

Електрична версія: довгий запас ходу
Peugeot також анонсувала запуск нових моделей “Long-Range 230 Electric” для E-3008 і E-5008, які стануть флагманами своїх лінійок. Ці електромобілі отримали акумуляторну батарею на 96,9 кВт-год, що значно більше, ніж у стандартних моделях із батареєю на 73 кВт-год

Як результат, E-3008 може проїхати до 700 км на одному заряді за циклом WLTP, тоді як E-5008, більший та важчий, має запас ходу до 668 км. Обидві моделі оснащені одним електромотором, який видає потужність 227 к.с. (170 кВт), і підтримують швидку зарядку на 160 кВт постійного струму. Компанія підкреслює, що компактний електричний SUV Peugeot E-3008 може подолати відстань від Парижа до Ніцци з лише двома зупинками для підзарядки, тоді як його конкуренти потребують щонайменше три зупинки

Доступність на ринку
PHEV-версії Peugeot 3008 і 5008 вже доступні для замовлення у більшості європейських країн. Електромобілі з великим запасом ходу надійдуть у продаж незабаром після їх офіційного дебюту на Паризькому автосалоні. Peugeot активно просуває свої електричні моделі, пропонуючи клієнтам широкий вибір силових установок та варіантів комплектацій. Ціни на ці моделі варіюються залежно від обраного типу силової установки та розміру батареї, при цьому базові версії електромобілі пропонуються зі стандартною батареєю на 73 кВт-год

Завдяки великому запасу ходу та підтримці швидкої зарядки, нові електричні версії Peugeot 3008 і 5008 ідеально підходять для далеких поїздок і повсякденного використання в умовах міста
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі