General Motors готує до запуску нове покоління свого найпопулярнішого та найдоступнішого електромобіля — Chevrolet Bolt. Проте шлях до повної «американізації» цієї моделі виявився не таким прямим, як хотілося б у Детройті
Перші серійні Bolt нового покоління отримають акумуляторні блоки не з США, а з Китаю — від одного з найбільших світових виробників CATL. Це літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), відомі своєю довговічністю та стійкістю до зниження ємності при низьких температурах. Виробництво електрокара заплановане на кінець цього року, а до дилерів він потрапить у 2026-му

У компанії пояснюють, що це — тимчасовий захід
Стратегія GM передбачає, що вже через два роки батареї для Bolt почнуть виготовляти на власних потужностях у США спільно з LG Energy Solution. Та поки інфраструктура не готова, використання китайських акумуляторів дозволить швидше запустити виробництво та втримати ціну на доступному рівні
«Щоб залишатися конкурентоспроможними, ми тимчасово закуповуватимемо батарейні блоки у перевірених закордонних постачальників, як це багато років роблять інші американські автовиробники», — коментують у GM
Зараз із 13 електромобілів, які GM продає у США, 12 використовують акумулятори американського виробництва. Єдиний виняток — люксовий Cadillac Celestiq, який отримує батареї з-за кордону
Імпорт із Китаю не обійдеться без додаткових витрат: за підрахунками логістичної компанії CargoTrans, мита можуть сягнути близько 80%. Але для GM головне — втримати Bolt у сегменті «доступних» електрокарів, навіть якщо це призведе до зменшення прибутку на старті

Офіційних технічних характеристик поки немає
GM лише підтвердила, що нова версія коштуватиме трохи дорожче за попередню (у 2023-му стартова ціна становила $28 795) та вироблятиметься на заводі Fairfax Assembly у штаті Канзас
Bolt завжди був стратегічною моделлю для електромобільних амбіцій GM. Тепер же він стає ще й тестом на гнучкість у світових ланцюгах постачань. Якщо план спрацює, вже за кілька років покупці отримають повністю «домашній» електромобіль, а компанія зможе менше залежати від міжнародної політики та митних бар’єрів
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі