General Motors готує до запуску нове покоління свого найпопулярнішого та найдоступнішого електромобіля — Chevrolet Bolt. Проте шлях до повної «американізації» цієї моделі виявився не таким прямим, як хотілося б у Детройті
Перші серійні Bolt нового покоління отримають акумуляторні блоки не з США, а з Китаю — від одного з найбільших світових виробників CATL. Це літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), відомі своєю довговічністю та стійкістю до зниження ємності при низьких температурах. Виробництво електрокара заплановане на кінець цього року, а до дилерів він потрапить у 2026-му
У компанії пояснюють, що це — тимчасовий захід
Стратегія GM передбачає, що вже через два роки батареї для Bolt почнуть виготовляти на власних потужностях у США спільно з LG Energy Solution. Та поки інфраструктура не готова, використання китайських акумуляторів дозволить швидше запустити виробництво та втримати ціну на доступному рівні
«Щоб залишатися конкурентоспроможними, ми тимчасово закуповуватимемо батарейні блоки у перевірених закордонних постачальників, як це багато років роблять інші американські автовиробники», — коментують у GM
Зараз із 13 електромобілів, які GM продає у США, 12 використовують акумулятори американського виробництва. Єдиний виняток — люксовий Cadillac Celestiq, який отримує батареї з-за кордону
Імпорт із Китаю не обійдеться без додаткових витрат: за підрахунками логістичної компанії CargoTrans, мита можуть сягнути близько 80%. Але для GM головне — втримати Bolt у сегменті «доступних» електрокарів, навіть якщо це призведе до зменшення прибутку на старті
Офіційних технічних характеристик поки немає
GM лише підтвердила, що нова версія коштуватиме трохи дорожче за попередню (у 2023-му стартова ціна становила $28 795) та вироблятиметься на заводі Fairfax Assembly у штаті Канзас
Bolt завжди був стратегічною моделлю для електромобільних амбіцій GM. Тепер же він стає ще й тестом на гнучкість у світових ланцюгах постачань. Якщо план спрацює, вже за кілька років покупці отримають повністю «домашній» електромобіль, а компанія зможе менше залежати від міжнародної політики та митних бар’єрів
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі