Ринок електричних седанів зараз більш переповнений, ніж тоді, коли Polestar представив свою модель 2 у 2020 році. А нещодавнє оновлення Model 3 від Tesla лише збільшило тиск на китайсько-шведський електромобіль. Тому оновлення Polestar 2 виходить на ринок дуже доречно
Що змінилось в електроседані Polestar 2 2025 модельного року?
Запас ходу електромобіля навряд чи був слабкою стороною моделі 2, але Polestar все одно збільшив його, встановивши нову батарею CATL ємністю 70 кВт-год на модель Standard Range Single Motor. Завдяки цьому вдалось збільшити запас ходу між заряджаннями за циклом WLTP з 546 км до 554 км
Про нову силову установку для версії Long Range Single Motor не згадується, але вона також виграє, і тепер може подолати 659 км на одному заряді, проти 653 км раніше. Так, це не велике покращення, але коли мова йде про запас ходу електромобіля, кожен кілометр має значення, і обидві версії 2 можуть забезпечити приблизно на 5% більшу відстань на одному заряді, ніж еквівалентна модель 3

Зовнішні відмінності
Polestar залишив базовий дизайн 2 в спокої, вирішивши освіжити його парою нових кольорів і новими 19- і 20-дюймовими легкосплавними колісними дисками. Світлий металік під назвою Vapour замінив Magnesium в якості стандартного лакофарбового покриття, а Storm, який ви могли бачити на Polestar 4, замінив Thunder
Також від Polestar 4 запозичена розширена лінійка опцій, що дозволить полегшити клієнтам персоналізацію своїх електромобілів. Найцікавішою версією є Pro Pack, яка відрізняється смужкою шведського прапора на ременях безпеки і на ковпачках клапанів на 20-дюймових колесах

Розкішна комплектація
Кліматичний пакет включає тепловий насос, підігрів задніх сидінь, підігрів керма та підігрів форсунок омивача, а оббивка салону з натуральної шкіри Charcoal Nappa від розкішної шотландської шкуродерні Bridge of Weir походить тільки від тварин, з якими добре поводяться
Європа та Канада отримують доступ до оновлених Polestar 2s від сьогодні, але на інші ринки новинка потрапить пізніше у 2024 році
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі