Porsche опинилася у складній фінансовій ситуації, адже компанія готується остаточно припинити виробництво бензинових версій своїх популярних моделей
Особливо гучно прозвучала новина про завершення випуску Macan з двигуном внутрішнього згоряння, оскільки цей кросовер тривалий час був найпопулярнішою моделлю бренду. За перші дев’ять місяців року покупці отримали понад 64 тисячі таких автомобілів

Під час презентації фінансових результатів за третій квартал член ради з фінансів та IT Йохен Брекнер повідомив, що нинішній бензиновий Macan залишиться у виробництві щонайменше до середини 2026 року. Він підкреслив, що автомобіль продаватиметься у 2026-му повноцінно, а деякі ринки матимуть доступ до складу автомобілів навіть у 2027 році, оскільки компанія заздалегідь сформує додаткові запаси
Такий крок дозволить Porsche плавно перейти до нової генерації Macan, яка матиме як бензинові, так і гібридні варіанти. Вони продаватимуться поруч із вже представленою повністю електричною версією Macan. За попередніми даними, нова модель базуватиметься на тій самій платформі, що і Audi Q5, і перші тестові прототипи вже помічали на європейських дорогах

Подібне рішення виглядає логічним на тлі перегляду стратегії розвитку електромобілів у Porsche
Компанія робить крок назад у темпах електрифікації і повертає до лінійки більше моделей із бензиновими та гібридними силовими агрегатами. Виробник заявляє про прагнення збалансувати пропозицію двигунів з 2028 року, щоб укріпити позиції на ключових ринках та забезпечити довгострокове стабільне зростання
На черзі також завершення виробництва моделей 718 Boxster і Cayman. Випуск останніх автомобілів відбувається вже зараз, і дилери отримають лише обмежені склади, поки Porsche готує їх наступників

Фінансовий рік для компанії виявився важким
Операційний прибуток за дев’ять місяців впав майже до нуля: з понад 4 мільярдів євро торік до близько 40 мільйонів євро цього року. Причини різні: перебудова модельної лінійки, складна ситуація на китайському ринку, додаткові витрати на розробку батарейних технологій та підвищення тарифів на міжнародну торгівлю. Лише підвищені мита можуть обійтися компанії приблизно у 700 мільйонів євро протягом року
| Показник | Q1–Q3 2025 | Q1–Q3 2024 | Зміна |
| Дохід від продажів | €26,86 млрд | €28,56 млрд | -6,0% |
| Операційний прибуток | €40 млн | €4 035 млн | -99,0% |
| Операційна рентабельність продажів | 0,2% | 14,1% | – |
| Поставки клієнтам | 212 509 автомобілів | 226 026 автомобілів | -6,0% |
Щоб компенсувати ці втрати, Porsche вже підвищує ціни та планує укріпити цінову політику у 2025–2026 роках. Утім, попри драматичні цифри прибутку, компанія звертає увагу на те, що грошовий потік у її автомобільному бізнесі навіть зріс. На думку керівництва, це демонструє стійкість бренду та здатність впевнено працювати навіть в умовах тиску світової економіки
Читати далі
Схожі записиAmazon вже використовує тисячі електровантажівок від Rivian для доставки замовлень у США, але тепер компанія робить ставку на ще компактніший і економніший транспорт У міських умовах, де вузькі вулиці, затори і складна логістика, навіть електровантажівки можуть бути завеликими. Тому Amazon планує вивести на маршрути нові електричні квадроцикли з педальним приводом від компанії Also, яка відокремилась […]
26 Жовтня 2025
Обидві марки належать до концерну Geely, тому співпраця виглядає логічною і природною Тепер у Європі можна замовити фірмові оновлення для моделей Lynk & Co 01, 02 і 08, а найбільше уваги отримав компактний електричний кросовер Lynk & Co 02, який з’явився у 2024 році Heico Sportiv запропонувала для цієї моделі помітний, але стриманий пакет модернізацій […]
26 Жовтня 2025
Stellantis розглядає новий і досить незвичний для себе крок — додати до європейської лінійки електромобілі, розроблені і зібрані в Китаї, але під брендом Opel. За інформацією інсайдерів, першим кандидатом може стати Leapmotor B10 — компактний електричний кросовер, який у Європі можуть продавати вже під шильдиком Opel Німецьке видання Automobilwoche повідомляє, що адаптований під Opel кросовер […]
26 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі