Електричний седан Roewe D6, розроблений китайським виробником SAIC Motor, увійшов до Книги рекордів Гіннеса як серійний електромобіль із найнижчим енергоспоживанням на трасі через Цинхай-Тибетське шосе. Під час екстремального п’ятиденного маршруту через найвисокогірнішу автомобільну трасу у світі він продемонстрував рекордно низьке споживання енергії – лише 9,125 кВт-год на 100 км

Маршрут, який подолав Roewe D6, проходив через найбільш вражаючі ділянки Цинхай-Тибетської траси, включаючи високогірні перевали Тангула (5231 м), Куньлуньські гори та тунель Фенхуошань. Стартувавши з Лхаси, автомобіль проїхав 1959,9 км до Сініна за складних погодних умов – при температурах до -12°C, снігових бурях і на тлі вічної мерзлоти
Це не перше досягнення бренду у сфері енергоефективності
У жовтні 2024 року гібридна модель Roewe D7 DMH встановила інший рекорд Гіннеса, проїхавши 2208 км на повному баку пального та повному заряді, зі середньою витратою пального 2,49 л/100 км

Новий Roewe D6 базується на другому поколінні архітектури Roewe Nebula
Автомобіль має коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27 Cd і розміри кузова 4792 × 1828 × 1496 мм (довжина, ширина, висота) з колісною базою 2750 мм. Він буде доступний у двох версіях: із запасом ходу 520 км та батареєю ємністю 53,9 кВт-год з електродвигуном потужністю 105 кВт (141 к.с.), а також у версії із запасом ходу 450 км, оснащеною батареєю на 42,8 кВт-год і мотором на 95 кВт (127 к.с.). Обидві версії приводяться в рух переднім електродвигуном. Інші технічні характеристики виробник анонсує найближчим часом

Салон Roewe D6 виконано у мінімалістичному стилі
Центральна консоль обладнана 12,8-дюймовим сенсорним дисплеєм, цифровою панеллю приладів, плоским кермом із двома спицями та двома бездротовими зарядками на 50 Вт. Внутрішній простір підкреслено рівними горизонтальними лініями панелі приладів і традиційними кнопками для базових функцій

Roewe D6 буде офіційно представлений публіці на Шанхайському автосалоні вже цього місяця
Бренд Roewe, створений концерном SAIC у 2006 році, з кожним роком посилює свої позиції на внутрішньому та зовнішньому ринках. У 2024 році компанія продала 197 948 автомобілів, що дещо менше запланованих 200 тисяч, однак із урахуванням нових моделей, таких як D6, аналітики прогнозують суттєве зростання продажів у 2025 році
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі