Електричний седан Roewe D6, розроблений китайським виробником SAIC Motor, увійшов до Книги рекордів Гіннеса як серійний електромобіль із найнижчим енергоспоживанням на трасі через Цинхай-Тибетське шосе. Під час екстремального п’ятиденного маршруту через найвисокогірнішу автомобільну трасу у світі він продемонстрував рекордно низьке споживання енергії – лише 9,125 кВт-год на 100 км
Маршрут, який подолав Roewe D6, проходив через найбільш вражаючі ділянки Цинхай-Тибетської траси, включаючи високогірні перевали Тангула (5231 м), Куньлуньські гори та тунель Фенхуошань. Стартувавши з Лхаси, автомобіль проїхав 1959,9 км до Сініна за складних погодних умов – при температурах до -12°C, снігових бурях і на тлі вічної мерзлоти
Це не перше досягнення бренду у сфері енергоефективності
У жовтні 2024 року гібридна модель Roewe D7 DMH встановила інший рекорд Гіннеса, проїхавши 2208 км на повному баку пального та повному заряді, зі середньою витратою пального 2,49 л/100 км
Новий Roewe D6 базується на другому поколінні архітектури Roewe Nebula
Автомобіль має коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27 Cd і розміри кузова 4792 × 1828 × 1496 мм (довжина, ширина, висота) з колісною базою 2750 мм. Він буде доступний у двох версіях: із запасом ходу 520 км та батареєю ємністю 53,9 кВт-год з електродвигуном потужністю 105 кВт (141 к.с.), а також у версії із запасом ходу 450 км, оснащеною батареєю на 42,8 кВт-год і мотором на 95 кВт (127 к.с.). Обидві версії приводяться в рух переднім електродвигуном. Інші технічні характеристики виробник анонсує найближчим часом
Салон Roewe D6 виконано у мінімалістичному стилі
Центральна консоль обладнана 12,8-дюймовим сенсорним дисплеєм, цифровою панеллю приладів, плоским кермом із двома спицями та двома бездротовими зарядками на 50 Вт. Внутрішній простір підкреслено рівними горизонтальними лініями панелі приладів і традиційними кнопками для базових функцій
Roewe D6 буде офіційно представлений публіці на Шанхайському автосалоні вже цього місяця
Бренд Roewe, створений концерном SAIC у 2006 році, з кожним роком посилює свої позиції на внутрішньому та зовнішньому ринках. У 2024 році компанія продала 197 948 автомобілів, що дещо менше запланованих 200 тисяч, однак із урахуванням нових моделей, таких як D6, аналітики прогнозують суттєве зростання продажів у 2025 році
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі