Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів
Renault наполегливо звертається до своєї історичного спадщини при створенні нової лінійки електромобілів
Компанія вже показала концепт 5, який виглядає так само кубічно, як старий однойменний бюджетний автомобіль, а прототипи виглядають так само, як і шоу-кар. Те ж саме, схоже, відбувається і з майбутнім Renault 4. Його концепт був показаний трохи більше року тому в Парижі, і ці шпигунські фото показують, що серійний автомобіль буде відповідати концепту
![Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 2 Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 2](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/02/renault-4-2-copy-1024x576.png)
![Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 3 Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 3](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/02/renault-4-6-copy-1024x576.png)
![Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 4 Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 4](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/02/renault-4-21-copy-1024x576.png)
![Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 5 Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 5](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/02/renault-4-20-copy-1024x576.png)
Ми говоримо “здебільшого”, оскільки є одна велика зміна. Концепт, що передував 4, називався 4EVER Trophy, і він мав широкі крила, а також багажник на даху і повнорозмірну запаску. Здавалося, що він виразно відсилає нас до історії 4-ки, яка брала участь у ралі Париж-Дакар, де вона посіла друге (1979), а потім третє місце (1980) у своєму класі. Але серійний прототип виглядає набагато вужчим
![Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 6 Серійний Renault 4 EV попався в об’єктив фотошпигунів — photo 6](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/02/renault-4-29-copy-1024x576.png)
Незважаючи на це, ретро-лінії все ще проглядаються, зокрема, характерний капот з дугоподібною секцією, що включає двері, і задні вікна, які нахилені вниз і вперед. Колеса значно відрізняються від кіберпанкових коліс концепту, але розділені чотириспицеві диски все ще підкреслюють коробчатий характер автомобіля Renault 4 базуватиметься на платформі CMF-BEV, яку також використовує Renault 5. Хоча серійна модель буде явно скромнішою, ніж концепт, ми бачимо, що Renault позиціонує 4 як більш міцну альтернативу 5, можливо, пропонуючи комплектацію з трохи більшим дорожнім просвітом, облицюванням і габаритами, щоб мати змогу назвати його кросовером. Наявність двомоторної повнопривідної версії також імовірна, але поки що Renault не розголошує технічні характеристики жодного з цих ретро електромобілів, тож це все лише припущення