Vanwall офіційно представила свій електричний хот-хетч Vandervell, який поєднує карбоновий кузов, агресивний аеродинамічний дизайн та золочені 22-дюймові диски. Модель побудована на платформі Hyundai E-GMP, що використовується в Ioniq 5 та Ioniq 5 N, а її топова версія розвиває 641 к.с. (478 кВт)

Потужність, конструкція та характеристики
Електромобіль базується на модульній платформі E-GMP, що є основою для багатьох електромобілів Hyundai та Kia. Vanwall не підтверджує прямий зв’язок з Ioniq 5, але спільні елементи, такі як будова електродвигуна, контури дверей та дзеркала, вказують на те, що модель є глибоко модифікованою версією Hyundai




Vandervell буде доступний у трьох модифікаціях з повним приводом:
- H-GT – 320 к.с. (239 кВт);
- N-GT – 641 к.с. (478 кВт), аналогічно Hyundai Ioniq 5 N та Kia EV6 GT;
- Thin Wall Special – полегшена версія, маса якої не перевищує 2000 кг
Vanwall стверджує, що машина отримала зменшену масу та перероблену підвіску, хоча точні дані поки не розголошені
Зовнішній вигляд Vandervell натхненний Lancia Delta Integrale – це проглядається в розширених крилах та чотирьох фарах у решітці. Карбоновий кузов та агресивні аеродинамічні елементи, такі як масивний дифузор та аеродинамічний спойлер, підкреслюють спортивний характер авто
Інтер’єр поки що не розсекречений, але Vanwall зазначає, що він отримає високоякісні матеріали, зокрема шкіру та велюр. Враховуючи технічну спорідненість з Ioniq 5, залишається інтригою, наскільки унікальною буде архітектура салону

Vandervell стане колекційною моделлю, оскільки планується випустити лише 500 одиниць. Раніше повідомлялося, що стартова ціна становитиме 128 000 євро, а виробництво мало розпочатися у 2024 році, але точні терміни залишаються невизначеними
Vanwall: історія від F1 до електричних хот-хетчів
Компанію Vanwall створили на честь британської команди F1, яка виграла Кубок конструкторів 1958 року. Сучасний бренд заснував доктор Колін Коллес, який працював керівником декількох команд Формули-1. Мета компанії – створення електромобіля, який поєднує комфорт преміального лімузину та динаміку спортивного ралійного автомобіля
Окрім електричного хетчбека, Vanwall бере участь у чемпіонаті FIA WEC з гіперкаром LM, який стане базою для дорожньої версії потужністю 1000 к.с. та масою 1000 кг. Також компанія планує випустити гіпербайк, але деталей щодо цього поки що немає
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі