Volkswagen готує справжній сюрприз для шанувальників практичних сімейних авто: компактний електричний мінівен, який може стати спадкоємцем культового Touran. Новий електромобіль обіцяє бути компактнішим і доступнішим за яскравий ID. Buzz, зберігаючи фірмову практичність німецького бренду
Лінійка фургонів Volkswagen уже вражає різноманітністю: від практичного Caddy до електричного ID. Buzz, який підкорює серця ретро-дизайном. Але, схоже, родина VW скоро поповниться новим гравцем — електричним мінівеном, який поверне моду на сімейні авто з розсувними дверима
Останні десятиліття кросовери буквально витіснили мінівени з європейських доріг
Покупці віддали перевагу високому кліренсу замість практичних розсувних дверей, залишивши цей сегмент у тіні. Проте Volkswagen вірить, що сімейні фургони ще мають що сказати, особливо на ринках, де їх люблять, як-от у Китаї
За інформацією видання Autocar, інсайдери VW натякають, що компанія повернулася до своїх старих концептів мінівенів, щоб створити щось нове. Один із них — концепт Budd-e, представлений ще у 2016 році на виставці CES. Побудований на платформі MEB електромобіль поєднує ретро-стиль мікроавтобуса з сучасними технологіями
Budd-e має довжину 4597 мм, тобто він трохи компактніший за ID. Buzz (на 115 мм) і водночас трохи довший за Touran другого покоління (на 70 мм). Такий розмір ідеально вписується в сегмент компактних мінівенів, пропонуючи просторий салон без надмірної громіздкості для міських умов
Завдяки плоскій підлозі електромобіля та коротким звисам, Budd-e обіцяє значно ефективніше використання внутрішнього простору порівняно з Touran. Його силует, натхненний мікроавтобусами, не лише тішить око ностальгією, а й максимізує місце в салоні. Дизайнери VW можуть поекспериментувати з компонуванням сидінь, а розсувні задні двері додадуть зручності для щоденного використання
Ключовою перевагою нового мінівена повинна бути його ціна
На відміну від ID. Buzz, який у США коштує від $60 000, новинка орієнтується на сімейних покупців і таксопарки, пропонуючи доступнішу альтернативу. Британське видання Autocar називає його «практичним електромобілем із розсувними дверима та високою функціональністю для повсякденного життя»
Поки що проєкт нового мінівена перебуває на ранній стадії розробки й чекає на схвалення керівництва Volkswagen
Якщо ж він отримає зелене світло, виробництво може стартувати ближче до 2028 року. Платформа залежатиме від термінів запуску: це може бути вдосконалена версія нинішньої MEB або нова архітектура SSP
Volkswagen також планує відійти від назви ID на користь більш звичних імен. Тож не дивуйтеся, якщо новий мінівен отримає знайомий шильдик Touran, але вже з електричним серцем замість дизельного двигуна
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі