Компанія Volvo Energy презентувала інноваційну акумуляторну систему PU500 Battery Energy Storage System, яка здатна зберігати до 500 кВт-год енергії та працювати автономно, навіть у разі відсутності електромережі. Ця технологія стане справжнім проривом для мобільної зарядки електрокарів, а також у ситуаціях, пов’язаних із надзвичайними подіями, стихійними лихами чи віддаленим будівництвом

Зарядка до 20 електрокарів щодня
PU500 — це більше, ніж просто батарея. Вона дозволяє заряджати електромобілі потужністю до 240 кВт, що забезпечує швидке поповнення енергії – звичайну легкову електричку можна зарядити за лічені хвилини, а важку електровантажівку – за півтори години. При повній зарядці модуль здатен:
- Зарядити до 20 легкових електромобілів на день;
- Або 3 електричні вантажівки, включно з будівельною технікою (на кшталт навантажувачів та екскаваторів)

Це надзвичайно цінна опція для компаній, які працюють у сфері логістики, будівництва, енергетики, а також для організаторів масових заходів або автопарків в регіонах без постійного доступу до електромережі. Блок PU500 легко транспортується вантажівкою та може працювати навіть у найвіддаленіших районах – Карпати, степові регіони, зони АЗС без стаціонарної зарядки
Універсальний стандарт CCS2 та «розумні» функції
PU500 оснащено інтегрованим зарядним пристроєм типу CCS2, що дозволяє працювати з будь-яким обладнанням, незалежно від бренду. А у перспективі – ще й цифрові сервіси для віддаленого моніторингу та планування зарядки. Це робить станцію максимально гнучкою, ефективною та придатною для інтеграції у смарт-мережі майбутнього. До речі, домашні зарядні станції з сучасним функціоналом вже доступні у нашому каталозі за посиланням

🔍 Цікаво знати: подібні мобільні акумуляторні станції вже використовуються на фестивалях у Скандинавії – наприклад, Volvo тестувала подібну систему на музичному фестивалі Way Out West у Гетеборзі, забезпечивши зарядку електротранспорту та сценічного обладнання повністю без генераторів на дизелі
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі