Сучасна автомобільна індустрія дедалі частіше порушує усталені уявлення про розподіл сил між виробниками. Яскравим прикладом став китайський електромобіль Xiaomi SU7 Ultra, який не просто здолав такі легендарні моделі, як Porsche Taycan Turbo GT і гіперкар Rimac Nevera, а й зробив це у цілком серійному виконанні — без надмірного спрощення, видалення елементів салону чи карбонових кузовів. На знаменитому автодромі Нюрбургринг, який справедливо вважається лакмусовим папірцем динамічних можливостей автомобіля, серійна версія SU7 Ultra з додатковим трек-пакетом зафіксувала офіційний час кола — 7:04.957
Такий результат зробив електроседан Xiaomi найшвидшим серійним електромобілем, який коли-небудь проходив «Зелене пекло»
І хоч він на 18 секунд повільніший за попередній прототип, який мав полегшену конструкцію та агресивнішу аеродинаміку, результат SU7 Ultra дозволив залишити позаду не лише Taycan Turbo GT (7:07.55), а й Rimac Nevera (7:05.298). Вперше виробник, відомий переважно смартфонами, а не трековими амбіціями, настільки гучно заявив про себе у сфері високих автомобільних технологій
У компанії поки що не розкривають ім’я пілота, який здійснив рекордне коло, але підкреслюють, що автомобіль був абсолютно серійним — за винятком встановленого трек-пакета, який доступний як опція. Виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь зазначив, що компанія не збирається зупинятися на досягнутому: у планах — подальші вдосконалення результатів на Нюрбургрингу. Слова підтримала офіційна відеофіксація кола, опублікована на YouTube-каналі треку та підтверджена адміністрацією автодрому
На відео чітко видно, що електромобіль розганяється до 345 км/год, що лише трохи поступається заявленій максимальній швидкості у 350 км/год. Вражаючі динамічні характеристики забезпечує тримоторна силова установка, яка розвиває сукупну потужність 1527 к.с. (1138 кВт) і крутний момент 1770 Нм. З такими параметрами SU7 Ultra прискорюється до 100 км/год за 1,89 секунди, що ставить його в один ряд із найшвидшими гіперкарами сучасності
Варто зауважити, що потенціал у 1527 к.с. доступний не одразу
У стандартному режимі водій має у своєму розпорядженні 888 к.с. (662 кВт). Щоб розблокувати повну потужність, власник повинен пройти кваліфікаційне коло на спеціальному треку, сертифікованому Xiaomi. Результат зберігається системою бортового контролю, яка фіксує здатність водія керувати авто з повною віддачею
Технічні характеристики доповнюються не менш вражаючим ціновим позиціонуванням
Попри характеристики, які без перебільшення відповідають рівню гіперкарів, Xiaomi SU7 Ultra у Китаї коштує від 529 000 юанів (~73 600 доларів США). Для порівняння, Porsche Taycan Turbo GT у тій самій країні стартує від 1 998 000 юанів (~278 000 доларів). Таким чином, китайський електроседан пропонує рівень динаміки гіперкарів за ціну преміального седана
Запуск Xiaomi SU7 Ultra став не просто дебютом у високошвидкісному сегменті, а чітким сигналом про нову парадигму в автомобільному світі, де інновації більше не є виключною прерогативою старих брендів. Китайські технологічні гіганти дедалі впевненіше заявляють про себе, підкріплюючи амбіції конкретними цифрами на хронометрах найвідоміших треків планети
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі