Канада, яка донедавна із засторогою ставилася до інвестицій з боку китайських компаній, тепер може шкодувати про власну обережність. На тлі запровадження США 25% тарифів на імпортовані автомобілі вже з 2 квітня, у Канаді знову заговорили про те, що інвестиції від BYD могли б врятувати не одну тисячу робочих місць. Але, здається, поїзд пішов

Китайський автовиробник BYD раніше виявляв інтерес до розміщення виробництва в Канаді, однак, зіштовхнувшись із численними перепонами, відмовився від цієї ідеї. Амбасадор Китаю в Канаді Ван Ді прямо заявив, що дії уряду «серйозно підірвали довіру китайських компаній до інвестицій у Канаду». І якщо раніше це можна було списати на побоювання за національну безпеку чи тиск із боку США, то тепер – після торговельного повороту Дональда Трампа – стратегія ізоляції китайських інвесторів виглядає щонайменше застарілою

Чому національна безпека і геополітика затьмарили здоровий глузд
Прецеденти, як-от примусовий продаж активів трьох китайських компаній, закриття канадського офісу TikTok чи заборона штучного інтелекту DeepSeek, сигналізували: китайські компанії тут не вітаються. І коли BYD, який планував інвестиції, зіткнувся з бюрократичними труднощами, він просто пішов – до інших ринків, де зараз стрімко зростає. А от Канада залишилася без дешевих, якісних електромобілів і без нових робочих місць

«Якби BYD вдалося вкласти кошти в Канаду, то споживачі отримали б доступ до сучасних електромобілів високої якості за доступною ціною. Хіба це не вигідно?» – риторично запитує посол Ван Ді
І справді, з огляду на нові митні бар’єри США, які змушуватимуть автовиробників переносити виробництво ближче до американського споживача, Канада ризикує втратити цілі сегменти своєї автоіндустрії. Іронія в тому, що тепер саме Канада потребує BYD значно більше, ніж BYD потребує Канади

За словами представника BYD Френка Жирардо, компанія не має жодних планів щодо виробництва в Канаді. Вона лише обслуговуватиме ті автобуси, які вже використовують місцеві транспортні компанії
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі