Канада, яка донедавна із засторогою ставилася до інвестицій з боку китайських компаній, тепер може шкодувати про власну обережність. На тлі запровадження США 25% тарифів на імпортовані автомобілі вже з 2 квітня, у Канаді знову заговорили про те, що інвестиції від BYD могли б врятувати не одну тисячу робочих місць. Але, здається, поїзд пішов

Китайський автовиробник BYD раніше виявляв інтерес до розміщення виробництва в Канаді, однак, зіштовхнувшись із численними перепонами, відмовився від цієї ідеї. Амбасадор Китаю в Канаді Ван Ді прямо заявив, що дії уряду «серйозно підірвали довіру китайських компаній до інвестицій у Канаду». І якщо раніше це можна було списати на побоювання за національну безпеку чи тиск із боку США, то тепер – після торговельного повороту Дональда Трампа – стратегія ізоляції китайських інвесторів виглядає щонайменше застарілою

Чому національна безпека і геополітика затьмарили здоровий глузд
Прецеденти, як-от примусовий продаж активів трьох китайських компаній, закриття канадського офісу TikTok чи заборона штучного інтелекту DeepSeek, сигналізували: китайські компанії тут не вітаються. І коли BYD, який планував інвестиції, зіткнувся з бюрократичними труднощами, він просто пішов – до інших ринків, де зараз стрімко зростає. А от Канада залишилася без дешевих, якісних електромобілів і без нових робочих місць

«Якби BYD вдалося вкласти кошти в Канаду, то споживачі отримали б доступ до сучасних електромобілів високої якості за доступною ціною. Хіба це не вигідно?» – риторично запитує посол Ван Ді
І справді, з огляду на нові митні бар’єри США, які змушуватимуть автовиробників переносити виробництво ближче до американського споживача, Канада ризикує втратити цілі сегменти своєї автоіндустрії. Іронія в тому, що тепер саме Канада потребує BYD значно більше, ніж BYD потребує Канади

За словами представника BYD Френка Жирардо, компанія не має жодних планів щодо виробництва в Канаді. Вона лише обслуговуватиме ті автобуси, які вже використовують місцеві транспортні компанії
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі