Заряджений гігант Kia EV9 GT дебютував в Кореї
Технічні характеристики та ціна в Південній Кореї
Kia офіційно представила високопродуктивну версію EV9 GT – флагманського трирядного електричного позашляховика. Новинка дебютувала на ринку Південної Кореї за стартовою ціною 88,49 млн вон (≈61 500 доларів США)
Модель оснащена двомоторною системою повного приводу (AWD) із комбінованою потужністю 509 к.с. (374 кВт) та максимальним обертовим моментом 740 Нм. Така потужність дозволяє розганятися масивному кросоверу до 100 км/год лише за 4,5 секунди – це на півсекунди швидше за версію GT-Line (5,0 с)
Акумуляторна батарея ємністю 99,8 кВт-год забезпечує запас ходу до 408 км за корейськими стандартами випробувань. Крім того, EV9 GT став першим SUV Kia, оснащеним електронною підвіскою для більш стабільного та комфортного водіння, а також активним диференціалом e-LSD, який покращує керованість на різних покриттях
Дизайн та інтер’єр преміального рівня
EV9 GT отримав виразний спортивний дизайн із активними аеродинамічними заслінками у передньому бампері, ексклюзивними 21-дюймовими легкосплавними дисками, неоновими гальмівними супортами та затемненими рейлінгами даху
В інтер’єрі Kia додала низку нових функцій, зокрема сидіння другого ряду із функцією релаксації, які забезпечують комфорт у далеких поїздках. Також є сидіння третього ряду з електроприводом, які можна скласти для збільшення простору багажника
Для водія передбачено ексклюзивну цифрову панель приладів, преміальну аудіосистему Meridian, доповнену реальність у навігації, а також цифрові дзеркала. Спортивний стиль підкреслюють сидіння з алькантари з замшевими спинками та LED-підсвічування в задній частині салону
Ще однією особливістю стала система e-ASD (Electric-Active Sound Design) – електронний генератор звуку, що імітує зміну передач, як у Hyundai Ioniq 5 N. Крім того, на новому триспицевому кермі з’явилася кнопка GT Mode, яка активує максимальну продуктивність авто
Глобальний ринок та перспективи моделі
Окрім топової версії, Kia також представила більш доступну “Standard” версію за 64,12 млн вон (≈44 500 доларів США), яка з урахуванням державних субсидій коштуватиме ≈42 300 доларів США
Після внутрішнього запуску EV9 GT буде представлений у Північній Америці, Європі та інших регіонах протягом цього року. Однак через технічні характеристики модель не підпадатиме під державні субсидії багатьох країн
У США нинішня топова версія EV9 GT-Line коштує від 73 900 доларів США, тому очікується, що GT-версія отримає цінник близько 80 000 доларів США