Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 41341

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок

15.05.2025
5 хвилин на прочитання

DS Automobiles, преміальний бренд концерну Stellantis, представив свою нову модель – N°4. По суті, це глибоко оновлена та ребрендована версія знайомого хетчбека DS 4. Натхненний флагманом бренду N°8, новий DS N°4, попри збереження впізнаваної елегантної естетики, демонструє помітний крок вперед у дизайні, який повинен надати йому ще більш вираженого преміального відчуття, зберігаючи при цьому унікальний французький шарм

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 2

Передня частина отримала найбільше змін і нове візуальне «обличчя» моделі 

Преміальний хетчбек (хоча його силует часто описують як кросовер-купе або високий хетчбек) отримав абсолютно нову передню панель з елегантною, витонченою решіткою радіатора, яка тепер має ефектну підсвітку, створюючи унікальний світловий підпис. До неї приєднується підсвічений логотип DS – фірмовий елемент новітніх моделей бренду, підкреслюючи його преміальність. Також оновлено дизайн денних ходових вогнів. Дизайнери розробили більш виразний передній бампер з візуально розширеним нижнім повітрозабірником. Цікавою деталлю є подовження капота на 12 мм, який тепер елегантно частково накриває верхню частину решітки радіатора

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 3

Рухаючись уздовж борту, ми бачимо знайомий елегантний профіль, характерний для DS 4, який зберігає свою оригінальність. Автомобіль може оснащуватися доволі великими 19- або навіть 20-дюймовими легкосплавними дисками, які ідеально доповнюють його пропорції та підкреслюють преміальний статус. Візуально цікавим елементом, що додає легкості, є «плаваючий» дах, який, як і раніше, можна замовити у контрастному чорному кольорі. Невеликі, але помітні зміни відбулися і ззаду: з’явилися нові, більш виразні темні акценти та абсолютно нові шильдики, що відповідають новому імені моделі – N°4, завершуючи оновлений образ

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 4

Салон: Еволюція знайомого простору та преміальні деталі 

Попри досить помітні зміни зовні, інтер’єр DS N°4 одразу впізнається, зберігаючи загальну архітектуру та фірмовий стиль DS з його оригінальними рішеннями. Проте, і тут не обійшлося без суттєвих оновлень, спрямованих на покращення технологічності та комфорту. Головні технологічні апгрейди – це поява більшої, повністю цифрової 10,25-дюймової панелі приладів, яка замінила попередню, та збільшення розміру центрального сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи до 10 дюймів. Це забезпечує кращу візуалізацію інформації та зручніше керування функціями автомобіля

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 5

Хоча детальних фотографій інтер’єру поки небагато, відомо, що у дорожчих комплектаціях DS N°4 запропонує високоякісні матеріали, характерні для преміум-сегменту. Йдеться про оздоблення високоякісною Alcantara, вишуканою натуральною шкірою Nappa кольору Criollo Brown, а також елегантні декоративні вставки з натурального коричневого ясена. Серед доступних опцій – підігрів передніх сидінь, зручна бездротова зарядка для смартфона та вражаюча аудіосистема Focal з 14 динаміками, яка обіцяє відмінне, об’ємне звучання, перетворюючи салон на концертний зал

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 6

Багажник: Різний об’єм залежно від силової установки 

Щодо практичності та об’єму багажного відділення, тут є нюанси, пов’язані з типом силової установки, які варто враховувати при виборі. Найбільший багажник очікувано у класичної гібридної версії (Hybrid) – 430 літрів. Версія з плагін-гібридною установкою (Plug-In Hybrid) має дещо менший об’єм через розміщення елементів гібридної системи та батареї – 360 літрів. Повністю електрична версія (EV) знаходиться посередині – 390 літрів, пропонуючи розумний компроміс між простором для багажу та електричною мобільністю без локальних викидів

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 7

Силова установка на будь-який смак: EV, PHEV та Hybrid 

Одна з ключових переваг DS N°4 – це надзвичайно широка лінійка силових установок, що включає три варіанти електрифікації, націлені на різні потреби та сценарії використання

Почнемо з повністю електричної версії під назвою N°4 E-Tense. Вона оснащена батарейним блоком ємністю 58,3 кВт-год та потужним електродвигуном, що розвиває 210 к.с. (157 кВт) та 343 Нм крутного моменту. Це забезпечує автомобілю цілком пристойний комбінований запас ходу за європейським вимірювальним циклом WLTP – до 450 кілометрів. А при необхідності швидко поповнити енергію, швидка зарядка постійним струмом потужністю до 120 кВт дозволить поповнити заряд з 20% до 80% приблизно за 30 хвилин

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 8

Далі йде версія Plug-In Hybrid (PHEV), що пропонує найкраще з обох світів. Вона поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом та електродвигун, який тепер інтегровано в нову, більш досконалу семиступінчасту автоматичну трансмісію з подвійним зчепленням (DCT). Ключове оновлення у цій версії – нова батарея більшої ємності, що становить 14,6 кВт-год. Це дозволило, за заявою виробника, суттєво збільшити запас ходу виключно на електротязі – на 30%. Щодо сукупних характеристик, плагін-гібрид видає 222 к.с. (165 кВт) та 360 Нм крутного моменту. Це дозволяє йому розганятися з 0 до 100 км/год за 7,1 секунди, що на 0,3 секунди швидше за попередню версію DS 4 PHEV. А комбінований запас ходу виключно на електротязі сягає до 81 кілометра, що робить його дуже ефективним для щоденних поїздок без використання бензину

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 9

Для тих, хто шукає оптимальний баланс між традиційною технологією та електрифікацією без необхідності зовнішньої зарядки, пропонується версія Hybrid. Вона оснащена компактним бензиновим трициліндровим двигуном об’ємом 1,2 літра з турбонаддувом. Цей двигун працює в парі з шестиступінчастою автоматичною трансмісією з подвійним зчепленням, в яку інтегровано невеликий електродвигун. Сукупні характеристики цієї установки складають 143 к.с. (107 кВт) та 230 Нм крутного моменту. Ця система дозволяє здійснювати рух виключно на електротязі на низьких швидкостях. У DS заявляють, що в умовах міського трафіку, залежно від щільності руху та стилю водіння, водії можуть розраховувати на рух виключно на електротязі до 50% часу. Це дозволяє значно знизити витрату пального та викиди в міських циклах

Зустрічайте новий DS N°4 – наступник DS 4 з оновленим дизайном та широкою лінійкою електрифікованих силових установок — photo 10

Загалом, оновлений DS N°4 – це не просто зміна імені, а логічна еволюція моделі, яка стала більш сучасною, технологічною та пропонує широкі можливості вибору силових установок

Читати далі

Схожі записи
Новий електричний кросовер Peugeot E-3008 дебютував на українському ринку

Нещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій  Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек  Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]

21 Жовтня 2025
Новий електричний кросовер Peugeot E-3008 дебютував на українському ринку — photo 60034
Перший електричний тягач MAN eTGX прибув до України

Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні  І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний тягач MAN eTGX прибув до України — photo 60003
Найкращим автомобілем 2026 року в Німеччині став… американський електромобіль!

Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]

21 Жовтня 2025
Найкращим автомобілем 2026 року в Німеччині став… американський електромобіль! — photo 59989
Новий електричний кросовер Peugeot E-3008 дебютував на українському ринку

Нещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій  Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек  Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]

21 Жовтня 2025
Новий електричний кросовер Peugeot E-3008 дебютував на українському ринку — photo 60034
Перший електричний тягач MAN eTGX прибув до України

Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні  І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний тягач MAN eTGX прибув до України — photo 60003
Найкращим автомобілем 2026 року в Німеччині став… американський електромобіль!

Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]

21 Жовтня 2025
Найкращим автомобілем 2026 року в Німеччині став… американський електромобіль! — photo 59989
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK