Поки Land Rover Discovery Sport усе ще у пошуках електричного майбутнього, його індійський «родич» зробив ривок уперед. Tata Motors, материнська компанія JLR, презентувала повністю електричну версію кросовера Harrier — Tata Harrier.ev, яка вже у липні з’явиться на ринку Індії за стартовою ціною близько $25 100. Новинка досить технологічно заряджена, із серйозними позашляховими амбіціями, та запасом ходу 627 км пробігу на одному заряді (за індійським циклом MIDC) та… режимом Drift

Harrier.ev — електрокар із ДНК Land Rover
Новинка побудована на платформі Acti.ev Plus, яка прийшла на зміну бюджетній Omega Arc (відгалуження Land Rover D8). Розробники запевняють, що це не просто адаптація: нова архітектура розроблена спеціально для електромобілів, із сучасною багатоважільною задньою підвіскою Ultra Glide, частотозалежними демпферами та покращеною керованістю

Harrier.ev доступний у версії як із одним, так і з двома електромоторами. Повнопривідна модифікація має 156 к.с. на передній осі та 235 к.с. на задній, та сумарні 504 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год — всього 6,3 секунди, і це — найпотужніший Harrier за всю історію моделі

Багатий функціонал: від офроуду до дрифту
Інженери Tata оснастили електрокросовер шістьма режимами руху: від Normal і Snow до Rock Crawl та персоналізованого Custom. А ще — функцією Off-road Assist (аналог повзучого круїз-контролю) та справжнім Drift Mode, який дозволяє заносити задню вісь з азартом, раніше недоступним для бюджетних SUV

Всередині Harrier.ev виглядає досить концептуально
Центральне місце займає 14,5-дюймовий дисплей Samsung Neo QLED. Серед опцій — круговий огляд на 540°, 10 динаміків JBL, проекційне дзеркало заднього огляду, панорамний дах, електропривід багажника, розширені системи допомоги водієві (ADAS Level 2) та новітня цифрова архітектура TiDAL з підтримкою оновлень «по повітрю»
Модель буде доступна у трьох комплектаціях — Adventure, Fearless і Empowered. Також буде доступне стильне Stealth-оформлення з затемненою обробкою кузова, яка вже встигла стати хітом серед індійських покупців

Harrier.ev постачається з батареями на 65 або 75 кВт-год
За офіційним MIDC-протоколом, старша батарея дає до 627 км пробігу, хоча внутрішні тести Tata свідчать про реалістичні 480–505 км. Підтримується заряджання потужністю 120 кВт, яке дозволяє поповнити заряд з 20 до 80% за 25 хвилин

Harrier.ev стане доступним для попереднього замовлення з 2 липня
Стартова ціна — ₹21,49 лакх, або близько $25 100, що робить його надзвичайно привабливою пропозицією на ринку електричних позашляховиків. Для порівняння, бензинова версія стартує з ₹14,99 лакх ($17 500), але з огляду на додані технології, нову платформу й електропривід, така різниця видається обґрунтованою
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі