Концепт проїхав 1010 км по Аравійському півострову з вражаючим середнім показником 13,5 км на кВт-год
Концепт електромобіля Mercedes Vision EQXX побив власний рекорд дальності пробігу та ефективності, проїхавши 1010 км по Аравійському півострову з вражаючим середнім показником ефективності – 13,5 км на кВт-год
Це була третя міжміська подорож автомобіля, після двох попередніх спроб у Європі, і другий раз, коли цей спортивний електромобіль проїхав понад 1000 км
Цього разу Vision EQXX подолав 1010 км за 14 годин 42 хвилини (12 годин 45 хвилин у русі) із середньою швидкістю 68,5 км/год (80 км/год під час руху)
Наприкінці тесту бортовий комп’ютер автомобіля показав, що залишок ходу складає 309 км, тобто загальний запас ходу складає 1319 км. Mercedes заявляє, що середній показник 8,4 млн кВт-год еквівалентний 0,8 л/100 км для бензинового автомобіля
В попередніх поїздках EQXX зі Штутгарта до Кассіса (1008 км) та зі Штутгарта до Сільверстоуна (1202 км) показник ефективності склав 7,1 кВт-год і 7,5 кВт-год відповідно
Третій маршрут включав міські та приміські райони Ер-Ріяда та Дубаю, а також поїздки по пустелі в умовах інтенсивного трафіку та бездоріжжю. У Mercedes кажуть, що справжня мета полягала в тому, щоб максимізувати ефективність і дослідити терморегуляцію спеціально розробленої системи електромобіля
Мерседес також проаналізував продуктивність сонячного даху автомобіля, який складається з 117 сонячних елементів і підтримує високовольтну систему. У пустелі дах поглинав 1,8 кВт-год енергії, що, за словами представників Mercedes, додало близько 24 км додаткового запасу ходу
Кондиціонер EQXX – опція, яка сильно впливає на запас ходу електромобіля – був увімкнений протягом всієї поїздки “з мінімальним негативним впливом на енергоефективність”, завдяки нещодавно розробленому тепловому насосу
Цей тепловий насос, нова версія якого з’явилася в класі CLA, представленому на автосалоні в Мюнхені минулого року, ймовірно, з’явиться і в майбутніх електромобілях Mercedes
Vision EQXX живиться від акумулятора ємністю 100 кВт-год. Він приводиться в рух одним синхронним двигуном з постійними магнітами потужністю 241 к.с. і 500 Нм крутного моменту – приблизно так само, як і одномоторна Tesla Model 3
Він розганяється від 0 до 100 км/год приблизно за 6,8 секунди і використовується як тестовий майданчик для дослідження архітектури електромобілів і розробки майбутньої лінійки електромобілів Mercedes
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі