Концепт проїхав 1010 км по Аравійському півострову з вражаючим середнім показником 13,5 км на кВт-год
Концепт електромобіля Mercedes Vision EQXX побив власний рекорд дальності пробігу та ефективності, проїхавши 1010 км по Аравійському півострову з вражаючим середнім показником ефективності – 13,5 км на кВт-год
Це була третя міжміська подорож автомобіля, після двох попередніх спроб у Європі, і другий раз, коли цей спортивний електромобіль проїхав понад 1000 км

Цього разу Vision EQXX подолав 1010 км за 14 годин 42 хвилини (12 годин 45 хвилин у русі) із середньою швидкістю 68,5 км/год (80 км/год під час руху)
Наприкінці тесту бортовий комп’ютер автомобіля показав, що залишок ходу складає 309 км, тобто загальний запас ходу складає 1319 км. Mercedes заявляє, що середній показник 8,4 млн кВт-год еквівалентний 0,8 л/100 км для бензинового автомобіля
В попередніх поїздках EQXX зі Штутгарта до Кассіса (1008 км) та зі Штутгарта до Сільверстоуна (1202 км) показник ефективності склав 7,1 кВт-год і 7,5 кВт-год відповідно
Третій маршрут включав міські та приміські райони Ер-Ріяда та Дубаю, а також поїздки по пустелі в умовах інтенсивного трафіку та бездоріжжю. У Mercedes кажуть, що справжня мета полягала в тому, щоб максимізувати ефективність і дослідити терморегуляцію спеціально розробленої системи електромобіля

Мерседес також проаналізував продуктивність сонячного даху автомобіля, який складається з 117 сонячних елементів і підтримує високовольтну систему. У пустелі дах поглинав 1,8 кВт-год енергії, що, за словами представників Mercedes, додало близько 24 км додаткового запасу ходу
Кондиціонер EQXX – опція, яка сильно впливає на запас ходу електромобіля – був увімкнений протягом всієї поїздки “з мінімальним негативним впливом на енергоефективність”, завдяки нещодавно розробленому тепловому насосу
Цей тепловий насос, нова версія якого з’явилася в класі CLA, представленому на автосалоні в Мюнхені минулого року, ймовірно, з’явиться і в майбутніх електромобілях Mercedes

Vision EQXX живиться від акумулятора ємністю 100 кВт-год. Він приводиться в рух одним синхронним двигуном з постійними магнітами потужністю 241 к.с. і 500 Нм крутного моменту – приблизно так само, як і одномоторна Tesla Model 3
Він розганяється від 0 до 100 км/год приблизно за 6,8 секунди і використовується як тестовий майданчик для дослідження архітектури електромобілів і розробки майбутньої лінійки електромобілів Mercedes
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі