У 1959 році інженер Volvo Нільс Болін створив трикрапковий ремінь безпеки — винахід, що врятував понад мільйон життів. Компанія тоді безоплатно передала патент у світ, і тепер, понад 60 років потому, Volvo знову змінює уявлення про безпеку на дорогах — цього разу з інтелектуальним адаптивним ременем безпеки
Першим цю інновацію отримає електричний кросовер Volvo EX60, який дебютує наступного року
Йдеться не просто про новий ремінь — це високотехнологічна система, яка підлаштовується під індивідуальні особливості кожного пасажира, реагує на обставини аварії в реальному часі й у буквальному сенсі працює «швидше, ніж ви встигнете моргнути»
Завдяки датчикам, вбудованим у салон, система вміє розпізнавати зріст, вагу, форму тіла та положення пасажира на сидінні
Додаткові зовнішні сенсори і системи виявлення зіткнень допомагають точно визначити напрямок удару, після чого ремінь змінює конфігурацію — максимально ефективно і миттєво
Особливість нової системи в тому, що вона підтримує безпровідні оновлення ПЗ — тепер навіть ремінь безпеки оновлюється по повітрю. Кількість профілів обмеження навантаження зросла з трьох до одинадцяти, що дозволяє значно точніше налаштовувати захист під різні типи будови тіла
Багатопрофільний ремінь нового покоління, створений у партнерстві з німецьким концерном ZF, також використовує штучний інтелект, щоб у разі зіткнення автоматично обирати оптимальні налаштування. Крім того, система враховує зміну дорожніх умов і може проактивно коригувати параметри, щоб знизити ризик важких травм
Volvo чітко дотримується своєї стратегії Vision Zero — повного усунення смертельних випадків на дорогах
Адаптивний ремінь — не просто технологічна інновація, а ще один серйозний крок до цієї мети. Очікується, що після EX60 ця система стане стандартом для всіх нових моделей бренду
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі