Спроба Європейського Союзу захистити власний автопром і протидіяти державним субсидіям КНР через високі імпортні тарифи на китайські електромобілі дала несподіваний результат. Замість скорочення присутності китайських брендів у Європі, багато виробників швидко адаптували стратегію, збільшивши постачання гібридних автомобілів (PHEV), які майже не обкладаються додатковими митами

За даними Dataforce, у першій половині року BYD зареєструвала понад 20 000 гібридів із підзарядкою від мережі в ЄС — утричі більше, ніж за весь 2024 рік
Подібну тактику обрала і MG, значно збільшивши продажі гібридних моделей HS, ZS та MG 3, тоді як продажі електромобілів різко впали. У разі ввезення повністю електричних автомобілів виробники стикаються з митами до 45,3%, що додає тисячі євро до кінцевої ціни, роблячи PHEV набагато вигіднішими для покупців та дилерів

Особливо показовим є приклад BYD Atto 3 — електричного кросовера, вартість якого через тарифи зростає приблизно на €10 000. Тим часом гібридний BYD Seal U обкладається лише 10-відсотковим митом, що піднімає ціну всього на €3999. Подібні розрахунки роблять PHEV більш привабливими і для брендів, і для клієнтів
Європейська комісія обізнана про використання цього механізму китайськими компаніями, проте наразі не поспішає закривати лазівку, роблячи ставку на перемовини з китайськими виробниками, які активно розширюють свою частку ринку. Таким чином, тарифна політика ЄС замість скорочення китайської присутності стимулювала ще активніший розвиток сегмента гібридних авто в Європі
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі